ChristenUnie uit de startblokken

DSC_0705.JPGzaterdag 07 september 2019 14:43

Het politieke seizoen is afgelopen week weer van start gegaan. De fractie, het bestuur en de wethouder van de ChristenUnie Kampen hadden vrijdagavond een ontspannen samenzijn als start van het seizoen.

Keuzen
Op de agenda van de 1e Raadsvergadering op donderdagavond stonden geen spannende onderwerpen. Veel overleggen zullen de komende weken en maanden wel spannend worden. Er moeten miljoenen bezuinigd te worden. De ChristenUnie neemt hierin als coalitiepartij haar verantwoordelijkheid. Er zullen keuzen gemaakt moeten worden die niet altijd leuk zullen zijn.

Puzzel
Tijdens de startavond was er een barbecue met daaraan voorafgaand een potje "boerengolf". Tien minuten na de start van het parcours begon het te regenen. Door de regen en wind voelden we ons klein in de uitgestrekte weilanden van het Kampereiland. Maar daardoor kwam het meer aan op het teamwerk. Dat teamwerk is de komende tijd erg van belang bij de moeilijke besluiten die genomen moeten worden. In het boerengolf-parcours moesten letters worden verzameld. Dit leverde uiteindelijk na enig gepuzzel een belangrijk woord op: "bezuinigingen". De ChristenUnie is uit de startblokken voor het komende seizoen: samen voor waardevol Kampen.

HP

Reacties op 'ChristenUnie uit de startblokken'