Annulering landelijke verkiezingscampagne in Kampen

donderdag 13 mei 2010 14:30

KAMPEN – De ChristenUnie verkiezingscampagne met demissionair minister André Rouvoet en fractievoorzitter Arie Slob, gaat vrijdag niet door. De ChristenUnie sluit zich daarmee aan bij het besluit van alle Haagse politieke partijen om - vanwege het vliegtuigongeluk in Libië - tot het weekeinde geen campagne te voeren.

De campagnetour zou vrijdag beginnen in Zwolle en zich via Kampen verplaatsen naar IJsselmuiden en Zwartsluis. Demissionair minister André Rouvoet en fractievoorzitter Arie Slob zouden samen met plaatselijke en provinciale CU-politici deel uitmaken van het gezelschap. Alle bezoeken en activiteiten voor die dag zijn geannuleerd.

Met het besluit om tijdelijk geen campagne te voeren, toont de ChristenUnie haar respect voor de zeventig slachtoffers van de vliegramp en haar medeleven met de nabestaanden. De ChristenUnie wenst de nabestaanden veel sterkte toe bij het verwerken van het verlies van hun geliefden.

Reacties op 'Annulering landelijke verkiezingscampagne in Kampen'