ChristenUnie brainstormt over nieuw verkiezingsprogramma

DSC_0121.jpgwoensdag 16 juni 2021 20:09

Leden van de fractie van de ChristenUnie Kampen spraken over het nieuwe verkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2022. In het T.O.G.-gebouw is een avond lang nagedacht over de toekomst van onze prachtige gemeente Kampen. Steunfractieleden en de wethouder waren ook aanwezig. De kernvraag voor deze brainstorm was: hoe ziet kampen er na 2030 uit? Wie wonen er dan in onze kernen en stad? Hoe wordt er geleefd, gewerkt, beleefd en gerecreëerd? Prachtige vragen waar u in het najaar een antwoord op krijgt in ons nieuw verkiezingsprogramma.

Nu al?
Misschien denkt u, waarom dit nu al gebeurt? Een klein inkijkje in het proces. De leden van de ChristenUnie Kampen hebben in het najaar van 2020 een programmacommissie in het leven geroepen. Deze commissie heeft als doel in het najaar van 2021 een verkiezingsprogramma aan te bieden aan de leden. Het verkiezingsprogramma komt tot stand na gesprekken met verschillende doelgroepen in Kampen.

Ideeën

Mocht u nog spetterende ideeën hebben die het vermelden waar zijn, u kunt ons bereiken via fractie@kampen.christenunie.nl

HdJ

Reacties op 'ChristenUnie brainstormt over nieuw verkiezingsprogramma'