Politiek Café de Hanzestad RTV IJsselmond vrijdag 7 maart

vrijdag 07 maart 2014 09:36

Op vrijdag 7 maart is er weer een Politiek Café, georganiseerd door RTV IJsselmond, waar alle partijen aan meewerken. Deze avond gaan er vier partijen met elkaar in de slag nadat ze zich met hun (top) kandidaten aan u hebben voorgesteld. Voor de discussie aanvangt, houdt wethouder Martin Ekker (VVD) een korte inleiding over: "Wonen, Leven en Werken In de Gemeente Kampen". Het Hilde Palland (CDA), Nieke Jansen(Groen Links), Pascal Jacobs (D66) en Eibert Spaan (SGP) praten o.a. over bouwen op open plekken (inbreiden) en het afmaken van wijken als Stationskwartier, Onderdijks, Hanzewijk en de Meerwijk. Verder wordt gesproken over faciliteiten voor starters, duurzaam bouwen en bouwen in de kernen.
Het geheel staat onder leiding van Wim Schluter (journalist/entertainer) en Piet van Ommen (politiek verslaggever RTV IJsselmond).Henk Wolters is wegens omstandigheden verhinderd. Ook in de zaal kunt u weer meepraten. Alle partijen en hun aanhangers, maar ook "partijlozen" zijn ook van harte welkom. Op 13 maart is er ook nog een debat in de Raadszaal. Aanvang discussie en uitzending voor Radio en Televisie 19:30 u. De zaal is open om 19 uur.

Reacties op 'Politiek Café de Hanzestad RTV IJsselmond vrijdag 7 maart'